Alimenty.pl

wszystko o alimentach

Welcome! Log In Create A New Profile
Advanced

KURATOR SADOWY DLA BYLEJ ZONY


September 22, 2009 07:08PM
Witam!Mam takie pytanie, czy ktos sie orientuje czy mozna zlozyc wniosek i gdzie o wyznaczenie kuratora sadowego dla bylej zony, ktory by skontrolowal wydatki jakie ponosi na dziecko?
Sprawa wyglada nastepujaco, moj maz placi bylej alimenty na syna w wysokosci 450zl(pomimo tego ze nie nwiduje syna, mieszkamy za granica i ona nie zgadza sie aby dziecko przyjechalo do nas na wakacje,pomimo wielu prosb z meza strony), ta teraz zlozyla wniosek do sadu o podwyzszenie tej kwoty.Wiecznie jest jej malo i wiecznie jej brakuje do pierwszego.Dziewczyna pracuje w firmie u mamusi, ciepla posadka z dobra kasa, rodzice kupili jej mieszkanie, karmia ja, placa prawie za wszystko.A ta do tego wszystkiego kupuje , np.nowy tel komorkowy na raty, a potem do nas dzwoni, ze jej brakuje kasy na zycie, tzn.na spalte rat i dlugow.Kiedy chcielismy czesc alimentow placic w naturze, tzn.np.przesylac ubrania dla dziecka, to stwierdzila, ze nie trzeba, bo jaj mama ma firme szwalnicza i nie ma takiej potrzeby.A teraz mowi, ze dziecko nie ma w czym chodzic, a mojego meza to nie obchodz, bo nawet mu ciucha nie kupi.Zwariowac mozna z ta baba!W jeden dzien do nas pisze, ze umiera z dzieckiem z glodu, a na drugi dzien dowiadujemy sie, ze wlasnie kupila nowa kabine prysznicowa i skonczyla remont lazienki.Milosc dziecka do ojca tez uzaleznia od kasy, tlumaczac 7-latkowi, ze jezeli tatus nie zaplaci alimentow to umra z glodu.My musimy sami ciezko zasuwac na to co mamy,czasm jest bardzo ciezko,to ze ktos mieszka za granica to nie oznacza, ze mu kasza manna leci z nieba.Nam nikt nic nie daje za darmo lub w prezencie.Mam wrazenie, ze pracujemy tylko po to aby placic tej babie alimenty,aby ona mogla kupic sobie fajeczki, skoczyc na piwko i zaplacic swoje dlugi.pomozcie!!prosze!!Sady w Polsce sa straszne!!Juz sie o tym dwa razy przekonalismy.Wystrczy miec kase i wszystko da sie zalatwic.Ona w sadzie nawet nie przedstawila rachunkow, na udowodnienie wydatkow jakie ma na dziecko!!



Edited 1 time(s). Last edit at 09/22/2009 07:09PM by marta708.

Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

Online Users

Guests: 16
Record Number of Users: 23 on August 13, 2014
Record Number of Guests: 60 on August 20, 2014
usługi prawnicze

Prawo >> separacja małżonków >> prawa człowieka >> Prawo Mieszkaniowe >> Sędzia >>
porady prawne pytania, odpowiedzi, artykuły i opinie ciekawostki, artykuły,
pytania i odpowiedzi
Prawo mieszkaniowe Wszystko o sędziach
Zapytaj prawnika >> Prawo
- przeglądaj treść e-prawnik.pl >>
wiadomości 24 >> Rozwód w kościele >> Alimenty - dokumenty >>
porady prawne przez internet dostęp do treści e-prawnik.pl
biznes, prawo - wiadomości
- czy to możliwe? Zobacz sam wzory pism i dokumentów

Właścicielem serwisu jest Legalsupport sp. z o.o.

Prawo - zapytaj prawnika Prawo - przeglądaj treść e-prawnik.pl Pozew rozwodowy - wzory pism i dokumentów Rozwód kościelny - czy to możliwe ? - poradnik Alimenty - wzory pism i dokumentów